Budak Pelik - - '

Hye kauorang , selamat malam .. Hari nie saya nak kongsi satu kejadian dekat kauorang .. pasal seorang budak laki yang datang dari mana ntah , tiba-tiba muncul cakap kat saya yang dia suka saya .. laepas tu dia nak saya putus dengan orang yang saya sayang *padahal takde pun .. Hehe .. apa-apa pun budak tu memang pelik sungguh .. sudah lah baru 12 tahun lagilah --' pelik sangat-sangat .. nak baca apa yang dia anta ? sekejap ye saya tulis balik dekat bawah ini :)


 10 minit yang lalu :

Nazmy cool  :
salam nk ngorat ko bley

Syiqin :
--'

 Nazmy cool :
bley la ,
ko putus je sape yang ko suke ,
ambik ak 

syiqin :
Ha ? --'
kau sehat ke tidak ?

Nazmy cool :
sehat ,
demam cinta ,
ak terpikat ngan ko lah 

Nazmy cool :
ak bley bygkan ko ad kt tepi ak ,
ak demam ..

syiqin :
aku rase baek kau pergi jumpa doktor ..

Nazmy cool :
tutup la ,
nak buat ape ?

syiqin
kaukan sakit 





Dan BLA , BLA , BLA ,BLA ..
Malas nak tulis lagi , buat sakit hati je kalau ingat ..


saya tidak tahu ape yang terjadi dengan budak tu sampai dia jadi macam tu .. Dah lah budak lagi .. sudah perangai menggila macam tu .. takut saya  .. dah lah dia kata dia kenal saya , saya pun kenal dia .. sebab dia junior saya tahun lepas .. tapi takkanlah  sampai macam tu sekali . lagi pun saya tak selalu nampak dia jadi tak kenal mana pun .. alih-alih hari nia cakap dah jatuh hatilah , suka lah .. Astarfirullahalazim .. hanya Allah sahaja yang tahu perasaan saya waktu itu .. apa-apa pun harap budak tadi tu insaf dengan perbuatan dia .. AMIN ~
Okeylah , sampai sini dahulu , jumpa lagi .. malam ..
Takut ~

No comments:

Post a Comment