Anti Lipas :)



Hye kauorang .. okey .. hari ini saya nak ceritakan tentang haiwan yang paling saya benci .. geli .. dan tidak mahu melihat ia .. ianya adalah lipas .. lipas nie adalah kelemahan saya .. jadi kalau saya nampak lipas saya akan lari .. saya tak suka lipas nie bersebab .. ianya adalah pengalaman saya sendiri .. dimana lipas yang baik hati tu telah terbang ke muka saya .. mesti kauorang akan cakap "ewww , gelinya" , "Haha , padan muka kau" dan laen-laen lagi .. tapi kalau bagi saya .. memang betul , geli sangat-sangat ,, dahlah waktu tu saya mamai .. lepas saje dia hinggap kat muka saya .. saya terus segar .. tak mahu tidur ..

itulah pengalaman yang saya tak akan pernah lupakan sampai bila-bila .. sejak dari kejadian tu , saya terus berhati-hati .. takut kene lagi .. saya harap itu adalah kali pertama dan terakhir buat saya :)) Kalau kauorang pun ada kisah-kisah seperti apa yang saya alami atau lagi menarik boleh berkongsi ye :)) saling bertukar-tukar cerita , apa salahnya :)

Okeylah , sampai berjumpa lagi ..
See ya , Nite :)

No comments:

Post a Comment