Hang out

Hye kauorang , hari ini saya nak kongsi dengan kauorang semua .. yang saya keluar hang out dengan kawan saya .. Best , kiteorang pergi akuatik dekat seksyen 13 .. pergi mandi manda .. walaupun saya tidak join sekaki atas sebab-sebab tertentu .. tengok dieorang mandi tadi pun dah rasa seronok .. tengok dieorang gelak .. saya pun join sekaki tapi kaki saja , dengan tangan .. anggota yang lain tidak .. HAHA xDD ..

yang paling best , dieorang suka sangat simbah air , lagi-lagi aliff .. err , baek betul dengan kaki dia tu .. Haishh , sabar sajalah .. apapun memang syok habislah .. rugi siapa tidak join sekaki tadi .. Hehe .. kiteorang mandi 1 jam 30 minit , agak lama .. dan sangat panas ... tapi best .. Hehe ..

okeylah , sampai sini saja ..
malam , see ya :D

2 comments:

  1. huhu. bestnya awak ! sye x kuar mne2 pun... oh..teruk sungguh cuti nih...=_=

    ReplyDelete
  2. :) itupun nasib baek je wak .. kalau tidak duduk rumah saje .. kenape tak keluar ?

    ReplyDelete