Tajuk ?

Hye kauorang , mula-mula syiqin nak minta maaf sangat-sangat sebab dah lama sangat tak buat new post . Sekarang nie syiqin busy sikit , macam-macam hal kene uruskan . Alhamdulillah , syiqin bersyukur sanagt dapat kawan yang memahami macam diaorang . Kalau diorang takde tak tahu lah kan :)

Actually , esok syiqin ada raptai untuk perlantikkan pengawas pusat sumber . Esoknya lagi(khamis) pulak dah perlantikkan . Perasaan takut dan gementar tu memang ada . Takut jatuh tanga , tersungkur dan lain-2 lagi lah kan . Nie first time cuba nasib nak jadi pengawas tapi alhamdulillah Allah makbul kan doa syiqin . Dapat lah jadi pengawas pusat sumber . Harap-harap syiqin boleh jadi seorang pengawas yang bertanggungjawab dan berdisiplin :) Aminnnnn .

Hehe , tajuk lain tapi isi lain . Hehe , sebenarnya syiqin tak tahu nak tulis apa dah . Lagi pun idea makin berkurang . Eh , nak lari tajuk jap :) Hmmm, korang cinta ini datang secara mengejut pergi secara diam . Tanpa kita sedar , kita mula jatuh hati pada seseorang itu . Tapi akhirnya , semuanya hilang . Dan cinta itu juga tidak boleh dipaksa . Cinta adalah kerelaan hati seseorang itu untuk menerime cinta yang datang :)

okeyla , rasanya dah cukup panajng syiqin membebel . Mta pun dah kuyu , jadi nak tidur lah :)
Malam , sweet dream guy's .
Love you :)))

No comments:

Post a Comment