Im sorry :(


Heyyy and Assalammualaikum peep's :)

Soryy , post hari tuh syiqin terpakse padam atas sebab-sebab tertentu . Yang dah bace tuhh , diam-diam jehh okeyy . Jangan nak heboh sangat . Dekat awak tuhh , orang yang berkenaan tuhh . Kalau kau dah bace , aku minta maaf okeyyy . MINTA MAAF SANGAT-SANGAT okeyy .Aku tahu salah aku . Aku minta maaf . Aku tak kesah kau taknak layan aku langsung dalam kelas . Aku tak kesah kau nak buat ape pun . Nak anggap aku tak wujud pun takpe , tapi please respect aku sebagai ketua tingkatan kau . Boleh tak ? Aku cuma jalankan amanah aku untuk jaga kelas tuhh . Jadi , tolong lahh . Kalau aku suruh kau buat tuh ke ini ke tolong lahh dengar . Aku cuma nak kau respect aku sebagai ketua tingkatan kau jehh . Itu jehh , okeyy . Satu tuhh je yang aku nak , yang lain aku taknak . 

Dah dua hari kau tak cakap dengan aku , layan aku kan . Aku ade buat salah ape dekat kau ? Salah ape ? cube kau cakap . Nihh tak , kau diam jehh . Tapi bila dengan orang lain kau boleh pulak gelak-gelak , senyum-senyum , borak-borak . Tapi bila dengan aku , ape kau buat ? Kau lari . kau buat bodoh , anggap aku tak wujud kan . Kfineee . Aku akan telan semua tuhh . Kalau itu yang kau nak , aku terime dengan hati terbuka okeyy . Ape pun , aku minta maaf sangat-sangat dekat kau . Mane tahu kot-kot aku PERGI dulu ke kan ? Siapa yang tahu . Ajal maut ditangan ALLAH . Dia yang tentukan segala-galanya . 

Hmm , okeyy lahh . Malas nak cerita panjang . Ape pun IM SORRY yeee :)


P/S : post nihh , khas aku tulis untuk kau capital B :')


No comments:

Post a Comment