My love :)


Assalammualaikum :)
Lama betul aku tak update blog nih . Dah berhabuk aku tengok . Maaf lah sejak kebelakangan nih aku busy sikit and mood takda langsung nak buka blog nih . Twitter dan facebook pun dah jarang sekarang . Okayyy , alhamdulillah aku dah mula berubah sedikit demi sedikit . Aku harap orang disekeliling aku dapat terime aku yang baru . InsyaALLAH aku yang baru sampai akhir hayat aku . Hmm , alhamdulillah juga sebab aku dikurniakan seorang SAHABAT dan KAKAKyang sentiasa ada bila aku perlukan seseorang , sentiasa bila suka dan duka aku . Dialah Afiqah Ahmad Tahiruddin . Walaupun kami sebaya , aku dah anggap dia macam kakak aku . Dia baik sangat , selalu sokong aku dari belakang . Aku bersyukur sangat sangat dipertemukan dengan dia . Dah hampir 8 tahun kami berkawan . Walaupun kekadang annoying tapi dia baik dan faham aku . Dialah satu satunya SAHABAT dunia dan akhirat aku . Aku berharap persahabatan kami ini sampai keh JANNAH , insyaALLAH :D

Fiqah sayang , 
Saya berharap sangat , persahabatan dan persaudaraan kita nih kekal sehingga ke syurga ALLAH . Buat masa sekarang hanya awak yang saya miliki dan percaya . Awaklah kakak saya yang paling comel . Saya betul betul sayangkan awak . Saya juga akan selalu berada disisi awak . I hope you will read this post . Sis , iloveyou :*

Hahaha , okeyyy . dah stop cerita pasal tuh . Korang tak boleh tahu lebih lebih pasal dia . Aku dah pun mulakan hidup yang baru . Aku harap semuanya akan baik baik sahaja . Aku tak pernah benci sesiapa walaupyn sebesar zarah . Nih lah aku yang baru dan bukan aku yang lama . Aku minta diri dulu . Bye , assalammualaikum .

selamat malam :*

No comments:

Post a Comment